فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: نباید مجمع رهروان امر به معروف به مرکز استان محدود باشد و شبکه سازی این مجمع باید در شهرستان ها ایجاد شود.

سردار معروفی گفت: عملگرایی ریشه ماندگاری حاج قاسم عزیز در بین مردم است اعضای مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان باید عملگرایی را سرلوحه کار خود قرار بدهند.

او گفت:کشور نیاز دارد قدرتمند شود منبع قدرت  در جامعه ایجاد امید می کند و مجمع در کار‌های خود این امر را مورد توجه قرار بدهد.

به گفته سردار معروفی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان باید مرجع همه کار‌های فرهنگی در استان باشد و لازم است مجمع در همه کار‌ها هماهنگی لازم را با نماینده ولی فقیه در استان داشته باشد.

او با بیان اینکه تا وقتی اندیشه عاشورایی داشته باشید حتی اگر بمیربد اگر این عقیده باشما باشد شهید خواهید بود خواستار اندیشه ورزی عاشورایی و اعتقادی در کار‌های مجمع شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه نباید مجمع به مرکز استان محدود شود خواستار شبکه سازی در مجمع و بسط این شبکه به شهرستان‌ها شد.

او گفت: شما دستگیر هستید نه مچ گیر ، شما آمده اید تا مردم و دولت از ریل اصلی انقلاب جدا نشوند پس نباید با کار‌ها تنش و دافعه ایجاد کنید.

سردار معروفی می گوید:  خیلی‌ها به حاج قاسم بد کردند، اما ایشان اعتراض نکرد دلیل این امر را این موضوع است که اولویت برای حاج قاسم امر ولی فقیه بود و کسی که امر ولی فقیه را بر خواسته خود ترجیح می‌دهد از ناملایمات ناراحت نمی‌شود.

او گفت: گیر ما در امر به معروف و نهی از منکر در تربیت نادرست است ریشه این امر را در آموزش و پرورش می باشد و باید از اساس درست شود اگر امروز حجاب مشکل دارد باید پایه تربیت درست شود نه صورت مساله، اردوی راهیان نور به عنوان یک بستر تربیتی است،بار‌ها گفته ام وقتی دانش آموز با معلم به راهیان نور برود و معلم هم تاثیر داشته باشد می‌شود کار فرهنگی کرد در راهیان نور خود معلم باید مروج باشد.

سردار معروفی می گوید: ارتباط مدرسه و محیط تربیتی با والدین لازم است وقتی ارتباط نباشد هر کسی حرف خودش را می‌زند، وقتی سخن چند تا شد بین معلم، استاد و والدین این وسط دشمن حرفش را به کرسی خواهد نشاند.

به گفته او آمریکا به دنبال گرفتن پوسته ما نیست دنبال گرفتن محتوا از ما هستند شهید سلیمانی محتوای حکومت اسلامی را معرفی کرد که الان نظر خیلی از اهل سنت تغییر کرد و عاشق او هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار