مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با مراسم نسیم مهر و روز حمایت از خانواده زندانیان که شب گذشته (یکشنبه) برگزار شد، هفت نفر زندانی در زاهدان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

محمدحسین خسروی گفت: تعداد زندانی واجد شرایط با مساعدت مراجع قضایی و پیگیری مسوولان زندان با استفاده از ارفاق‌های قانونی و تاسیسات حقوقی از زندان آزاد شدند.

او گفت: تعدادی از این افراد حبس بالای پنج سال داشتند که با تایید زندان و به دلیل حسن رفتار تخفیف و حکم آزادی آن‌ها در مراسم صادر شد.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی سیستان و بلوچستان افزود: در این مراسم آیت الله مصطفی محامی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان، رحمدل بامری معاون سیاسی اجتماعی استانداری، حجت الاسلام علی مصطفوی نیا رییس کل دادگستری استان، مهدی شمس آبادی دادستان، تعدادی از مسئولان و جمع کثیری از زندانیان و خانواده‌های آنان حضور داشتند.

او گفت:همچنین در این مراسم پنج سری کامل لوازم منزل، ۱۵۰ دست لباس و ۷۴۰ میلیون ریال کمک مالی خیرین مهرورز برای مساعدت به خانواده مددجویان بی بضاعت به انجمن حمایت از زندانیان اهدا شد.

خسروی گفت: اهدای لوازم کامل منزل صرفا به خانواده زندانیان بی بضاعت پس از تاییدیه مددکار انجمن و زندان انجام می‌شود و عنوان جهیزیه نیست که در این مورد هر خانواده وسیله‌ای که لازم دارد بنا به نیاز در اختیار وی قرار می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار