معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صمت گفت:عزم دولت سیزدهم و بالتبع آن وزارت صمت این است که پروژه‌های نیمه کاره‌ای که در ادوار گذشته در سطح کشور بجا مانده است را تکمیل کند.

 محمد جواد حاجی حسینی در نشست هم‌اندیشی با سرمایه‌گذاران حوزه صنعتی شهرستان ایرانشهر گفت: اینکه کلنگ به دست بگیریم و پروژه‌های نیمه کاره دیگری را پدید‌آوریم خارج از عرف و منطق صحیح حکمرانی است.

او گفت: اجرای ۱۰۶ پروژه و برنامه تحولی ویژه صنعتی، معدنی و تجاری در سطح کشور نشان از عزم وزارت صمت برای تحول در حکمرانی این بخش‌ها و خدمتگزاری به مردم شریف ایران اسلامی است.

او گفت: عزم دولت سیزدهم و بالتبع آن وزارت صمت این است که پروژه‌های نیمه کاره‌ای که در ادوار گذشته در سطح کشور بجا مانده است را تکمیل کند.

حسینی گفت: اینکه کلنگ به دست بگیریم و پروژه‌های نیمه کاره دیگری را پدید‌آوریم شومن بازی و کاری خارج از عرف و اخلاق و منطق صحیح حکمرانی است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر صمت ضمن اشاره به نقش همیاری عمومی در به ثمر رسیدن پروژه‌های تحولی وزارت صمت  گفت: مطالبه صحیح و ارائه گزارش مستمر از سوی نمایندگان محترم مجلس به معاونت پارلمانی می‌تواند نقش بسیار مهمی در به ثمر رسیدن پروژه‌های صنعتی در سطح کشور داشته باشد.

او ضمن تشکر از زحمات نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی در مورد پیگیری مطالبات عمومی مردم از وزارت صمت اظهار داشت: این مسأله که یک نماینده مجلس مکرراً از طریق معاون پارلمانی پیگیر مسائل و مشکلات واحد‌های تولیدی سطح حوزه انتخابیه و حتی استان باشد نشان از سخت کوشی و هوشمندی نماینده محترم است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صمت با تأکید بر نقش محوری رسانه در نشان دادن دستاورد‌های صورت گرفته در بخش‌های مختلف، گفت: همه جامعه باید از به ثمر رسیدن پیگیری‌های مردمی مطلع شود تا پیکره‌ی اعتماد عمومی نسبت به دولت خدمتگزار هر روز تنومندتر شود.

حاجی حسینی  گفت:وانهادن امور به افراد و نهاد‌های دیگر و از سر واکردن وظایف محوله بزرگترین خیانت یک مسئول در کشور است در مورد اهمیت و ضرورت خدمت به مردم سیستان و بلوچستان و ما اخلاقا، شرعا و عرفا به مردم شریف سیستان و بلوچستان و به ویژه ایرانشهر مدیونیم و در هر جایگاهی که هستیم می‌بایست به تعبیر زیبای رهبر معظم انقلاب همان‌جا را مرکز دنیا بدانیم و در این مسیر تحقق اهداف و پیشرفت واقعی با‌امید و انگیزه تلاش کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار