مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از حکم انفصال دائم از خدمات دولتی و جریمه ۴۵ میلیارد ریالی یک شرکت دولتی در کرمانشاه خبر داد.

قهرمان شاهی گفت : یک شرکت واردات و صادرات کالا در استان کرمانشاه به اتهام تقلب به حکم انفصال دائم از خدمات دولتی و جریمه ۴۵ میلیارد ریالی محکوم شد.

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه بر اساس گزارش اداره اطلاعات استان کرمانشاه یک شرکت دولتی به اتهام تقلب در واردات و صادرات مقدار یک هزار و ۵۰ تن کالای برنج توسط شعبه اول تعزیرات حکومتی به دلیل عجز از ارائه اسناد و مدارکی که موجبات ظن اتهام را برطرف کند، محکوم شد.

سایر قرائن منعکس در پرونده اتهام انتسابی را محرز و مسجل دانسته و پس از ثبت و جری تشریفات قانونی و اخذ اظهارات و استماع دفاعیات و صدور قرار مناسب بر اساس مواد قانونی متخلف را علاوه بر انفصال دائم مسئول شرکت از خدمات دولتی و ضبط کالا به مبلغ ۴۵ میلیارد ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.

در بخشی از حکم عنوان شده عدم توجیه قانونی دفاعیات متهم برای رفع مسئولیت و ایجاد خسارت و نبود مطابقت نتیجه آزمایش توسط اداره استاندارد و ورود کالای خارج از ضوابط استاندارد و کالای نا مرغوب و تقلب در کالای وارداتی و کالای عرضه شده عنوان شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.