مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، از کشف یک‌هزار کیسه آرد یارانه‌ای احتکاری خبر داد و گفت : واحد‌های متخلف منتظر برخورد‌های بسیار سنگین باشند، در این خصوص با هیچ‌کس در هر جایگاهی که باشد، تعارف نداریم.

قهرمان شاهی گفت : نظارت‌ها خیلی با جدیت از سوی مراجع نظارتی، سازمان جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، سازمان صمت و بسیج اصناف در حال انجام است.

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تعزیرات هم به‌عنوان مرجع رسیدگی‌کننده در گشت‌های مشترک در قالب شعبه سیار صبح و بعدازظهر در کنار دستگاه‌های مربوطه اعمال وظیفه دارد.

برخورد‌های تعزیرات با اولویت در رسیدگی به تخلفات ارازاق و مایحتاج عمومی مردم به خصوص بحث نان و گوشت قرمز بسیار شدت پیدا کرده است.

واحد‌های نانوایی که اقدام به تعطیلی غیرمجاز، فروش و عرضه آرد خارج از شبکه می‌کنند، منتظر برخورد‌های بسیار سنگین باشند و در این خصوص با هیچ‌کس در هر جایگاهی که باشد، تعارف نداریم.

یک واحد قصابی به علت نبود رعایت نرخ‌نامه قصابی، ۴۰۰ میلیون تومان جریمه شد و تعطیلی واحد‌های صنفی متعددی را هم داشته‌ایم.

طی چند روز اخیر توسط اطلاعات سپاه و نیروی انتظامی یک‌هزار کیسه آرد یارانه‌ای احتکاری در استان کشف شده است.

از مردم درخواست می شود، تخلفات واحد‌های صنفی را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ و ۱۳۵ و سامانه ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.