الله آبادی گفت: در برگزاری اردوی تیم ملی و مسابقات انتخابی پومسه هیچ نهادی با ما همکاری نکرد.

شهرام الله آبادی رییس هیات تکواندوی استان اصفهان در مصاحبه مطبوعاتی که بعد از ظهر امروز در سرای ورزشکاران استان اصفهان با حضور سرمربی تیم ملی تکواندو پومسه آقایان و بانوان و اصحاب رسانه برگزار شد گفت: در برگزاری اردوی تیم ملی پومسه برای اعزام به مسابقات آسیایی کره جنوبی و همچنین رقابت‌های آزاد قهرمانی پومسه که به میزبانی اصفهان برگزار شد، هیچ نهادی با ما همکاری نکرد.
او می‌گوید: درصد بالایی از اعضای تیم ملی از اصفهان انتخاب شدند که این باعث افتخار برای هیات تکواندو استان اصفهان است.
به گفته رییس هیات تکواندو استان اصفهان، امروز اخرین روز اردوی تیم ملی تکواندو است و اعضای تیم ملی پومسه از ۲۸ خرداد به مسابقات آسیایی کره جنوبی اعزام می‌شوند.
سرمربی تیم ملی پومسه گفت: تیم ملی پومسه کشورمان از آغازین سال‌هایی که تمریناتش را زیر نظر استاد شین چال کانگ شروع کرد، مقام‌هایی متفاوتی را باتوجه به نوع اعزام کسب کرد.
اخلاقی گفت: با توجه به مشکلات مالی که تمام فدراسیون‌های جهان به ویژه فدراسیون تکواندو کشورمان را تحت تاثیر قرار داد، باید شرایط را طوری تنظیم کنیم که بهترین نتیجه را با کمترین نفرات رقم بزنیم دقیقا شبیه همان اتفاقی که در مسابقات جهانی گویانگ_کره جنوبی رخ داد و تیم ملی پومسه کشورمان با اعزام کمترین تعداد نفر در تاریخ مسابقات جهانی نتایج درخشانی را بدست آورد.
احمد اخلاقی می‌گوید: در مسابقات جهانی، تیم کره جنوبی، آمریکا، چین تایپه و اسپانیا با شرایط کامل حضور داشتند یعنی ۵۲ نفر در مقابل ۱۳ نفر بازیکن تیم ملی ایران قرار گرفتند که طبیعتا نتیجه مسابقات تحت تاثیر این تعداد نفرات قرار گرفت.
به گفته او، از سال ۲۰۰۶ تا به الان هیچ کشوری غیر از کره جنوبی نتوانسته قهرمانی مسابقات جهانی پومسه را بدست آورد، اما باید با حفظ رتبه‌های فعلی نیم خیزی به سمت قهرمانی برداریم و این زمانی اتفاق می‌افتد که اولا بازیکنان کیفی در سطح مسابقات جهانی داشته باشیم و دوما در تمام رده‌های سنی، تیم به مسابقات اعزام کنیم.
سرمربی تیم ملی پومسه گفت: شرایط دشواری را برای رده سنی ۱۸ تا ۳۰سال در مسابقات انتخابی داشتیم، در بحث تیمی باید سه نفر آقا را برای مسابقات آسیایی اعزام می‌کردیم در صورتی که شش بازیکن خیلی خوب داشتیم.
اخلاقی گفت: برگزاری اردو‌های مشترک با دیگر کشور‌ها در ارتقای سطح فنی پومسه، خیلی تاثیر گذار نیست، چون در پومسه رقیب هر فرد خود او است.
به گفته او، با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده به نظر میرسد در آینده وضعیت پومسه بهتر از حال حاضر خواهد بود.
تیم ملی پومسه کشورمان برای حضور در ششمین دوره مسابقات قهرمانی پومسه آسیا در گروه مردان با هدایت احمد اخلاقی به عنوان سرمربی و سید حسین موسی نیا مربی و در گروه زنان با سرمربی‌گری فاطمه اسد پور شرکت می‌کند.
اردوی تیم ملی پومسه از ۳۰ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد در اصفهان درحال برگزاری است، ۲۸ خرداد پومسه رویان کشورمان به مسابقات آسیایی کره جنوبی اعزام می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.