ارجمندی گفت: طرح "جی نف" تاثیر بسیار زیادی در توسعه استان دارد بنحوی که داشتن اطلاعات درباره مکان‌های مختلف، امکان خدمت‌رسانی سریع‌تر را فراهم خواهد کرد.

 روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، عباسعلی ارجمندی در نشست هماهنگی با موضوع "جی نف گفت: استفاده از تولیدات داخل استان در اجرای پروژه اهمیت فراوانی دارد و لازم است در دستور کار قرار گیرد.

او گفت:جی نف امکان بررسی و صحت‌سنجی یک نشانی فیزیکی به همراه موقعیت و مختصات جغرافیایی آن را در کشور مقدور می‌سازد؛ همچنین به واسطه ایجاد و راه‌اندازی پایگاه ملی جی نف امکان تعیین موقعیت دقیق نشانی‌های فیزیکی حاصل خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گفت: پایگاه جی نف دارای مزایای بسیاری از جمله افزایش کارایی، افزایش دقت و داده‌های قابل اطمینان است.

معاون توسعه‌ مدیریت و منابع استانداری سیستان و بلوچستان گفت: طرح جی نف دارای مزایای زیادی بوده که می‌توان امداد رسانی در مواقع بحران را تسریع کند.

بر اساس اطلاعات سایت مخابرات با دستور رئیس جمهور طرح جی‌نف( GNAF) به شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران واگذار شد که با کمک ۱۳ سازمان و شرکت این طرح را اجرائی کند. این طرح در سه بخش کدپستی، کدیونیک یا امکان اختصاصی طول و عرض جغرافیائی مکان‌ها و سامانه یکپارچه سرویس تقسیم می‌شود. براین اساس این پروژه به عنوان یکی از پروژه‌های اولویت دار اقتصاد مقاومتی وزارت ارتباطات و فناوری در ۲ بخش نشانی استاندارد و سیستم یکپارچه‌سازی املاک کشور در دستور کار قرار گرفته است.

طرح جی نف( GNAF) در همه استان‌های کشور اجرا می‌شود و این طرح در شهرهای بزرگ مشهد، اصفهان و تهران به صورت آزمایشی راه‌اندازی شده تا با دیدن مشکلات و رفع آن‌ها دستورالعمل جامع آن تهیه شود و پیش‌بینی می‌شود این طرح به زودی در همه استان‌های کشور آغاز شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار