استاندار کرمانشاه با اشاره به سابقه درخشان استان در حوزه نفت و ظرفیت‌های پرشمار آن در حوزه گاز گفت : انتظار ما از مسئولان وزارت نفت استفاده از این ظرفیت‌ها و تسریع در توسعه ساختار‌ها و توانمندی‌های استان در این زمینه است.

بهمن امیری مقدم گفت : پیگیری و اجرای اسناد بالادستی و تصویب شده در وزارت نفت، انتظار حداقلی مردم استان از وزارت نفت و شرکت نفت مناطق مرکزی ایران است.

به گفته استاندار کرمانشاه از مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران درخواست کردیم که با تمام توان برای اکتشاف و تولید نفت و گاز در استان تلاش کند و در شکوفایی ظرفیت‌های کرمانشاه در این حوزه فروگذار نکند.

استان کرمانشاه برای هرگونه همکاری در زمینه بهره برداری از ظرفیت‌های نفت و گاز استان آمادگی کامل دارد مردم استان کرمانشاه هزینه‌های زیادی در مسیر انقلاب اسلامی پرداخت کرده اند و بهره مندی آنان از برکات میادین نفتی و گازی استان و آغاز اجرای سریع سند نفت و گاز که مصوب وزارت نفت است، از حداقل حقوق آنان است.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران گفت : با تمام توان برای اجرای سند نفت و گاز استان کرمانشاه و شکوفایی ظرفیت‌های نفت و گاز استان تلاش خواهیم کرد.

مهدی حیدری گفت : در این زمینه نگاه ما استفاده از نیرو‌های بومی و اشتغالزایی در استان است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.