سردار شکارچی گفت: خادمی مردم وظیفه نیرو‌های مسلح و خدمتگزاری به مردم محرومی که از امکانات اولیه بی بهره‌اند وظیفه مسئولان است که این خود نمونه حاکمیت دینی محسوب می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغات دفاعی کشور و سخنگوی ارشد ستاد کل نیرو‌های مسلح با حضور در دبیرخانه اقوام و طوایف سیستان و بلوچستان و دیدار با تعدادی از سران طوایف، امامان جمعه، مدیران و فرهنگیان  گفت: مردم، ولی نعمت ما هستند و همه افراد باید در جایگاه خودشان به دین خدا و اسلام خدمت کنند و در این راستا مشکلات و موانع از سر راه آن‌ها برداشته شود.

مسوول دبیرخانه اقوام و طوایف سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار گفت: سرداران شهید سلیمانی، میرحسینی و شوشتری خدمات ارزنده‌ای از خود به یادگار گذاشته اند.

محمد شاهوزهی گفت: مردم سیستان و بلوچستان هرجایی که لازم بوده در تمامی صحنه‌های سیاسی و اجتماعی حضور داشتند و با اتحاد و وحدت پشتیبانی خود را از نظام اعلام کرده‌اند.

سرطایفه شاهوزهی گفت: دبیرخانه اقوام و طوایف صلح و سازش‌هایی را در منطقه ایجاد و همچنان در این زمینه فعال بوده و جلوی تبلیغات و برنامه‌های دشمنان را گرفته است.

او گفت: بزرگان طوایف در صف اول در کنار سبز پوشان هستند و  عملکرد سبزپوشان سپاه زبانزد خاص و عام بوده و برکسی پوشیده نیست و در سیل زدگی، آب رسانی و خدمات معیشتی فعالیت‌های ارزشمندی را انجام داده اند.

مسوول دبیرخانه اقوام و طوایف سیستان و بلوچستان در پایان خواستار دیدار سران طوایف با رهبر معظم انقلاب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار