چندین کتاب، نمایش رادیویی، نماهنگ و مستند با موضوع دفاع مقدس در بوشهر رونمایی شد.

 ۸ نمایش رادیویی، ۲۵ عنوان کتاب، دو نماهنگ با عنوان مادر چشم انتظار و دانش آموز، آغاز تولید مستند داستانی شهید یحیایی و فراخوان جشنواره هنری در مراسمی که در صداوسیمای مرکز بوشهر برگزار شد، رونمایی شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این مراسم با تسلیت درگذشت تعدادی از هموطنان در حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان، گفت: دفاع مقدس نجات‌زا و کمال آفرین است که مدرسه بزرگی شد برای نشان دادن شخصیت انسان‌ها، و بستری برای پیشرفت و توسعه همه جانبه ایران فراهم کرد.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری بیان کرد: برخی نیز با خلق اثری هنری در منظومه دفاع مقدس ماندگار شده‌اند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر هم گفت: ما به عنوان سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، لباس خادمی در حوزه فرهنگ بر تن کرده‌ایم.

سرهنگ علیرضا غریبی عنوان کرد: ما از روحیه فداکاری شهیدان و رزمندگان دفاع مقدس تاسی گرفته‌ایم و در مسیر خلق آثار هنری گام برداشته‌ایم.

سرپرست صداو سیمای مرکز بوشهر نیز گفت: دوران دفاع مقدس بارزترین و حساس‌ترین برهه حیات راستین ملت ما است و همچون نگینی تابناک بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می‌درخشد.

مهدی حیدری بیان کرد: امیدواریم با ظرفیت هنر، بیشتر به ارزش‌های دفاع مقدس بپردازیم، چون کاری که با هنر پیوند داشته باشد ماندگار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.