استاندار بوشهر:

هنر انقلاب برگرفته از اندیشه‌های امام بود

استاندار بوشهر گفت: هنر انقلاب برگرفته از اندیشه‌های امام بود و این افکار هم مبتنی بر مفاهیم والای اسلام بوده و تحت تاثیر این اندیشه‌ها، انقلاب اسلامی توانسته در منطقه و جهان تاثیرگذار باشد.

احمد محمدی زاده در نشست با جمعی از هنرمندان استان به مناسبت هفته هنر انقلاب با اشاره به نقش استان بوشهر در دوران انقلاب گفت: استان بوشهر همیشه خالق پیروزی‌های بزرگ در مقابل استعمارگران بوده و در دوران دفاع مقدس هم بوشهر نقش منحصر به فردی داشته است.

استاندار بوشهر می‌گوید: به عنوان فردی که سال‌ها در جبهه‌های مختلف در مقابل دشمن جنگیده می‌گویم بوشهر تنها استانی است که در عرصه زمینی، دریایی و هوایی در مقابل دشمن ایستادگی کرده و این ویژگی منحصر به فرد بوشهر و بوشهری هاست.

محمدی زاده با اشاره به ظرفیت‌های استان بوشهر در عرصه‌های تجارت، بازرگانی، کشاورزی، صنعتی و... گفت: بوشهر ظرفیت‌های متعددی دارد و این ظرفیت‌ها از نظر توسعه‌ای در هیچ استانی وجود ندارد.

او گفت: استان بوشهر در عرصه گردشگری هم ظرفیت‌های زیادی دارد که می‌توان با استفاده از این ظرفیت‌ها و برنامه ریزی مناسب، طی ۴ سال آینده میزبان ۲۰ میلیون گردشگر باشیم.

استاندار بوشهر هنر انقلاب را برگرفته از اندیشه‌های امام دانست و این افکار هم مبتنی بر مفاهیم والای اسلام بوده و تحت تاثیر این اندیشه ها، انقلاب اسلامی توانسته در منطقه و جهان تاثیرگذار باشد.

در این نشست شماری از هنرمندان استان به بیان نظرات، پیشنهادات، مسائل و دغدغه‌های خود پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.