رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز خوی از احداث ۱۱۳ باب مدرسه با ۶۰۰ واحد کلاس درسی در خوی خبرداد.

مختار تکاور گفت: مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان خوی در طول ۲۰ سال از شروع بکار این مجمع ۱۱۳ باب مدرسه با حدود ۶۰۰ کلاس درس احداث و در اختیار آموزش و پرورش قرار دادیم.

او با بیان اینکه در حال حاضر ۲۶ باب مدرسه با ۱۷۴ کلاس درس در دست احداث داریم، می گوید: ۲۸ پروژه مدرسه سازی با ۱۷۳ کلاس درس را نیز خیرین مدرسه ساز در شهرستان خوی تعهد کردند که عملیات اجرایی شان را شروع کنند.

تکاور گفت: برای سال تحصیلی امسال تعداد ۵ مدرسه در قالب چندین کلاس درسی به آموزش و پرورش تحویل خواهیم داد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز خوی می گوید: در حال حاضر خیرین خویی ۵ هزارو ۱۸۴ متر مربع زمین در قالب خانه‌های مسکونی و بایر برای مدرسه سازی در اختیار این مجمع قرار داده اند.

او گفت: ۱۷۰ هزار ۷۰۰ متر مربع نیز زمین برای مدرسه سازی توسط خیرین در اختیار این مجمع قرار گرفته است.

تکاور با بیان اینکه شهرستان خوی رتبه اول استان و برتر کشوری را در امر مدرسه سازی خیرین بخود اختصاص داده است، گفت: ترقی و پیشرفت یک کشور با ارتقا و تقویت آموزش و پرورش آن مملکت اتفاق می‌افتد و در شهرستان خوی مجموع خیرین و عوامل دخیل در این امر خیر و خداپسندانه بر این باورند که باید آموزش و پرورش با قدرت هرچه تمام‌تر بتواند مجموع مشکلاتش را در بخش کمبود و فضا‌های آموزشی به حداقل برساند.

او  می گوید: با عشق و ایثار و با خلوص نیت و با افتخار همپای وزارت آموزش و پرورش و مردم خوی، کار مدرسه سازی را با قدرت و شدت بیشتری ادامه خواهیم داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.