مدیر میراث فرهنگی زنجان گفت:تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک بین دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان و میراث‌فرهنگی زنجان منعقد شد.

ارجمند گفت: این تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک بین دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان و میراث‌فرهنگی زنجان در حوزه مطالعات زمین شناسی، دیرینه شناسی، زمین‌لرزه‌های تاریخی و باستانی، آب شناسی، ژئوفیزیک در باستان‌شناسی و مطالعات معماری و شهرسازی به امضاء رسید.

او گفت: تعیین و معرفی دو نفر به عنوان نماینده در جهت اجرای تفاهم‌نامه و ارائه حمایت‌های اطلاعاتی، اجرایی و اخذ مجوز از وزارتخانه برای پروژه‌های تائید شده از سوی کمیته راهبردی، از تعهدات اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان است.


ارجمند می گوید: همچنین تعیین و معرفی دو نفر نماینده در جهت اجرای مفاد این تفاهم‌نامه و ارائه خدمات مشاوره‌ای وفنی، استفاده از توان اعضای هیئت علمی و دانشجویان و نیز تجهیزات وکارگاه‌های مربوط با تفاهم‌نامه از تعهدات دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان است.


او گفت:اعتبار مالی پیش‌بینی شده از سوی طرفین این تفاهم نامه برای هر سال جهت اجرای پروژه‌های مورد توافق طرفین در نخستین کمیته راهبردی همان سال اعلام خواهد شد.

به گفته مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان ،مدت این تفاهم نامه  پنج سال است و با توافق طرفین برای یک دوره یا دوره‌های بیشتر قابل تمدید است و امیدواریم امضای این تفاهم‌نامه زمینه همکاری‌ و قرارداد‌های مشترک بعدی اداره کل میراث فرهنگی استان زنجان با دانشگاه ها را هموار کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.