فرمانده ارشد ارتش در استان فارس گفت: شعبه دیگری از سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با اولویت لارستان در استان ایجاد شود تا فشار مضاعفی به مرکز استان تحمیل نشود.

امیر سرتیپ ابوالقاسم رضایی در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان فارس گفت: رسول کریمی، رئیس سابق این سازمان فردی تاثیرگذار و عالم در شورای تامین بود و اخلاص، اخلاق نیکو، ایمان و اقتدار توام با تواضع از خصوصیات وی است.

او گفت: نیرو‌های مسلح در استان فارس کار‌های ارزشمندی به جز شرح وظایف خود انجام دادند و سپاه فجر استان به فرماندهی سردار بوعلی در آزادسازی زندانیان و کمک‌های مومنانه سنگ تمام گذاشته است.

فرمانده ارشد ارتش در استان فارس به برخی از درخواست‌ها برای تکریم بیشتر نیرو‌های مسلح اشاره و گفت: اصلاح قانون به کارگیری سلاح به ویژه برای نیروی انتظامی مورد توجه قرار گیرد چراکه اقتدار نیروی انتظامی باید حفظ شود.

امیر رضایی همچنین گفت: شعبه دیگری از سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با اولویت لارستان در استان ایجاد شود تا فشار مضاعفی به مرکز استان تحمیل نشود.

او گفت: تکریم ارباب رجوع به ویژه ضابطین نیروی انتظامی باید در استان فارس پررنگ‌تر شود و فرهنگی خانواده‌ها در سازمان‌های نیرو‌های مسلح باید پررنگ‌تر دیده شود و بودجه‌های بیشتری برای آن اختصاص یابد.

فرمانده ارشد ارتش در استان فارس گفت: در زمینه معیشت کارکنان نیرو‌های مسلح اهتمام و توجه بیشتری شود همچنین در بحث مستندسازی اراضی نیز کمک شود البته تاکنون اقداماتی شده و مشکلات زیادی در رابطه با اراضی نیرو‌های مسلح داشتیم که برطرف شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار