فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس گفت: یکی از برجسته‌ترین وجوه ارتش ولایت مداری است و امروز افتخار ما این است که در مسیر ولایت قرار داریم.

امیر سرتیپ دوم رضایی به مناسبت هفته ارتش و بزرگداشت حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر شیراز گفت: یکی از برجسته‌ترین وجوه ارتش ولایت مداری است و امروز افتخار ما این است که در مسیر ولایت قرار داریم.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس گفت: ارتش در تمامی زمینه‌ها پیشرفت کرده و با بازطراحی یگان‌های خود چابک‌تر شده است.

به گفته او، ارتش ما یک ارتش انقلابی، معنویت محور و به تمام معنا بصیر است و بصیرت خود را با بینش سیاسی آگاهانه و حضور حداکثری کارکنان و خانواده‌های آنان در انتخابات نشان داده است.

او گفت: ما در ارتش با سایر نیرو‌های مسلح دست برادری داده‌ایم و اتحاد و هماهنگی خود را در عمل نشان داده ایم و این همدلی به برکت وجود فرماندهی معظم کل قوا ایجاد شده است.

گفتنی است که در حاشیه این برنامه امیر سرتیپ دوم رضایی و حجت‌الاسلام رضایی ارشد روحانیون ارتش در منطقه فارس و جمعی از مسئولان ستاد فرماندهی ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس در محل میز خدمت برپا شده درحرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) به مشکلات و مسائل مراجعین و شهروندان رسیدگی کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار