رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: تاکنون ۲ هزار و ۶۹۹ نفر در استان در سامانه سیتا برای دریافت تسهیلات دامدار کارت ثبت نام کرده اند.

جعفری گفت: خراسان جنوبی در معرفی میزان طرح تسهیلات برای تأمین مالی سرمایه در گردش فعالان حوزه نهاده‌های دامی در مقام سوم قرار دارد و هر دامدار و مرغداری در هر نقطه‌ای می‌تواند ثبت نام کند.

او گفت: بیشترین طرح‌های ثبت نام شده و پرداخت مبلغ در استان رقم خورده است؛ تاکنون بالغ بر ۲ هزار و ۶۹۹ نفر به مبلغ ۵۸۹ میلیارد تومان برای این طرح ثبت نام کرده اند که از این میزان ۴۳۵ میلیارد تومان بالغ بر ۲ هزار و ۱۲ طرح به بانک ارسال و هزار و ۷۰۹ مورد بالغ بر ۳۹۵ میلیارد تومان معرفی شده است.

جعفری گفت: کل طرح‌هایی که در کشور پرداخت شده ۵۰۰ طرح است که ۴۸ طرح ارزشمند در استان مصوب و ۳ میلیارد و ۲۳۴ میلیون تومان پرداختی انجام شده است که این میزان بیشترین میزان در کشور است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: افرادی که می‌خواهند در این طرح ثبت نام کنند به سامانه سیتا یا به مدیریت جهاد کشاورزی مراجعه کنند و بعد از ارسال طرح‌ها به بانک معرفی و می توانند وام دریافت کنند.

او گفت: دامدار کارت برای هر نوع دام و سبک و سنگین تحت عنوان کارت اعتباری تعریف می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.