رییس کمیسیون انرژی مجلس گفت: موانع سهم هزار میلیارد تومانی مصوبه سفر رییس جمهور به فارس برطرف شده است و این سهم در مدت یک سال به شهرستان‌های فارس تخصیص می یابد.

حسن وند در نشست اعضای کمیسیون انرژی مجلس با نمایندگان فارس و مدیران شرکت آب، برق و گاز فارس گفت: موضوع مسئولیت‌های اجتماعی یکی از موضوعات مهم که کمیسیون انرژی و وزارت نفت به طور جد پیگیر اجرای آن هستند.

او گفت: سهم هزار میلیارد تومانی فارس از سفر رییس جمهور و بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی موانع آن برطرف شده است و این سهم در مدت یک سال به شهرستان‌های فارس تخصیص میابد و به طرح‌ها تزریق می‌شود.

رییس کمیسیون انرژی مجلس به دو روز بازدید از طرح‌های آب، برق و گاز فارس و بررسی نیاز سنجی این طرح‌ها اشاره و گفت: خوراک بعضی از طرح‌های حوزه پالایشگاهی و پتروشیمی استان بنا شد از طریق معاونت برنامه ریزی وزارت نفت این موضوع حل شود.

حسن وند گفت: خط انتقال فرآورده‌ها نفتی در چند ماه گذشته قرارداد آن توسط بانک ملت و شرکت پالایش و پخش وزارت نفت منعقد شده است که بعد از تشریفات قانونی این طرح بسیار مهم در فارس اجرایی خواهد شد.

در این نشست موضوعاتی همچون تامین آب شرب، صنعت و دامداری از سد درودزن، خط دو انتقال آب شیراز، توسعه تصفیه خانه‌ها و خطوط انتقال آب، ساخت و تکمیل نیروگاه‌های لامرد، خنج و ارسنجان، ساخت نیروگاه‌های خورشیدی و تکمیل پتروشیمی‌ها توسط نمایندگان فارس در مجلس مطرح شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار