مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: تهدید سلامت جسم و روان از جمله رهاورد‌های کرونا برای آموزش کشور است.

موسوی نژاد در آیین تکریم و معارفه معاونین پرورشی و فرهنگی و آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: حرکت بر صراط مستقیم مایه برکت، رزق حلال، سلامت جسم و روان، امنیت و قرار گفتن در حصن الهی می‌شود.

او گفت: سلامت جسم و روان دو نعمت بزرگ الهی برای انسان است و پایبندی به موازین تربیتی، مکارم اخلاق و در نظر گرفتن رضایت پروردگار، ضامن خدمت بی منت و صادقانه به آینده سازان انقلاب و تربیت صحیح ایشان می‌شود.

موسوی نژاد با اشاره به لزوم رعایت اخلاق در محیط اداری و پاسخگویی مناسب به ارباب رجوع گفت: تعلیم و تربیت اخلاقی و ارزشی فرایندی مهم در تربیت انسان‌هایی وارسته، کمال جو، بصیر و پیشرو و پیشگام در تحقق تمدن نوین اسلامی مطابق با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: تهدید سلامت جسم و روان دانش آموزان و تحت الشعاع قرار دادن برنامه‌های تربیتی از جمله رهاورد‌های شیوع کرونا و آموزش غیرحضوری در بهارستان علم و ادب به شمار می‌رود.

او گفت: گذر زمان مشخص خواهد کرد که در پشت پرده کرونا هراسی چه حقایقی پنهان بوده و در کم رنگ شدن برنامه‌های تربیتی، پرورشی، عقیدتی و اسلامی چه کسانی مقصر بوده اند و امروز رسالت ما به عنوان خادمین آموزش و پرورش و فرماندهان سپاه پیشرفت، تربیت انسان‌هایی در تراز اسلام و انقلاب اسلامی و هدایت ایشان به سوی کمال و قرب الهی است.

موسوی نژاد از معلم به عنوان فرمانده خط مقدم جبهه تعلیم و تربیت یاد کرد و گفت: اولین حصن که باعث آرامش درونی می‌شود، خداباوری، خدامحوری و خدایاوری در لحظه لحظه زندگانی و خدمت بی منت به بندگان خدا به ویژه به دانش آموزان معصوم است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: تحول در برنامه، فعالیت‌ها و نیروی انسانی با هدف ارتقای شاخص‌ها و جایگاه نظام تعلیم و تربیت صورت می‌پذیرد.

در این مراسم از زحمات رضا یکه خانی و فرشید جعفری قدردانی شد و حجت الاسلام سید علی حسینی و سید مهدی نبوی ثالث به ترتیب به عنوان سرپرستان معاونت‌های پرورشی و فرهنگی و آموزش متوسطه این اداره کل معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار