رئیس سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه از کاهش مزاحمت‌های تلفنی سامانه ۱۲۵ با راه اندازی سیستم هوشمند پاسخگویی خبر داد.

فرهاد فرهودی گفت : با نصب و راه اندازی سامانه هوشمند تلفنی در سامانه تلفنی ۱۲۵ آتشنشانی کرمانشاه، مزاحمت‌های تلفنی این حوزه کاهش یافته است.

به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه در صورت تماس چندباره و ایجاد مزاحمت مشهود، سامانه هوشمند شماره تماس گیرنده را مزاحم به کمک‌رسانی به شهروندان ثبت کرده و از تماس مجدد این شماره با سامانه ۱۲۵ جلوگیری می‌کند.

راه اندازی سیستم هوشمند در سامانه ۱۲۵ کمک شایانی به خدمت‌رسانی دقیق‌تر و درست آتشنشانی به شهروندان کرده است.

پاسخگویی توسط منشی آنلاین در ابتدای تماس‌ها از برقراری تماس‌های اشتباه شهروندان با سامانه جلوگیری می‌کند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.