فاز دوم مجتمع گردشگری هنگو در شهرستان زرند با حضور جمعی از مسئولان افتتاح شد.

به مناسبت هفته میراث فرهنگی فاز دوم مجتمع گردشگری هنگو در شهرستان زرند با حضور فرماندار رئیس دادگستری، جانشین دادستان، رئیس دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، رئیس بنیاد مهدویت و جمعی از مسئولان اجرایی افتتاح شد تا شهر زرند بتواند گام دیگری در پاسخ به نیاز‌های گردشگران را بردارد.

محمد اسلامی رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرند در آیین بهره برداری از این طرح گردشگری گفت: تلاش مدیران حوزه گردشگری و سرمایه گذار مجتمع توریستی تفریحی آقای دهخدادادی شایسته قدردانی است.

 اسلامی گفت: این مجموعه گردشگری در زمینی به مساحت ۶۰۰متر واقع در آبادی تنگ انجیروئیه شهرستان زرند ساخته شده است.

او می‌گوید: بیش از ۱۰ میلیارد ریال برای ساخت فاز دوم این پروژه گردشگری تاکنون هزینه شده است و زمینه برای اشتغال ۵نفر بصورت مستقیم فراهم شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زرند گفت: این مجتمع با حمایت میراث فرهنگی و گردشگری و سرمایه گزاری بخش خصوصی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گفته‌ی اسلامی طی چندسال اخیر در حوزه گردشگری شهرستان زرند تحولاتی انجام شده و این اقدامات در حوزه گردشگری نتیجه کار تیمی و وحدتی است که در شهرستان زرند وجود دارد.

رونمائی از تقویم جشنواره‌های زرند در سال ۱۴۰۱

طی آئینی با حضور حسینی نزاد فرماندار، فرحبخش رئیس دادگستری، فتحی جانشین دادستان، قاسمی رئیس بنیاد مهدویت، نورالدینی رئیس دفتر نماینده، تنی چند از مدیران و اصحاب رسانه از دومین تقویم جشنواره‌های زرند رونمائی شد.

طبق این گزارش نزدیک ۳۲جشنواره تا پایان سال ۱۴۰۱ در شهرستان برگزار تا زرند همچنان پیشگام و پیشتاز در برگزاری جشنواره‌های کشوری باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.