فرمانده تیم امدادی اعزامی به آبادان آتش نشانان اصفهان گفت: احتمال اینکه تعداد زیادتری از شهروندان و کارگران در زیر آوار مدفون باشند بسیار زیاد است.

سراتشیار عبدالله علیدادی گفت: از بدو ورود به شهر آبادان با تجهیزات لازم فعالیت خود را در جهت امدادرسانی به حادثه دیدگان در کنار تیم‌های عملیاتی سایر شهرستان‌ها دیگر شروع کرده‌ایم.

او می‌گوید: امدادگران اصفهانی با استفاده از دستگاه بتن بر میلگرد‌ها و آهن آلات موجود در محل را بریدند و با خاکبرداری در عمق تقریباً سه متری سطح زمین دو جنازه را کشف و تحویل عوامل انتظامی و قضایی دادند.

به گفته سر آتشیار علیدادی، احتمال اینکه تعداد زیادتری از شهروندان و کارگران در زیر آوار مدفون باشند بسیار زیاد است و با توجه به باریک بودن مسیر، ازدحام جمعیت، آلودگی شدید هوا امکان اینکه سریع‌تر از این امدادرسانی صورت پذیرد ممکن نیست.

مدیر منطقه ۲ عملیاتی آتش نشانی اصفهان می‌گوید: در این دو روز آتش نشانان اصفهانی دلسوزانه و با کمترین استراحت مشغول امدادرسانی هستند و تعدادی از پرسنل ما آسیب‌های جزئی از ناحیه زانو، کمر و دست دیدند که جای نگرانی نیست و در عملیات اینگونه موارد برای ما مهم نیست.

به گفته سر آتشیار علیدادی، در کل وضعیت و شرایط محل حادثه را بحرانی است و این حادثه بسیار دلخراش و گسترده است و احتمالاً تا چند روز آینده به طول می‌کشد.

او می‌گوید: ما امیدواریم بتوانیم با دعای خیر مردم ایران و به خواست خداوند متعال افراد زیر آوار مانده را زنده خارج کنیم و در این راه پیرو قسمی که خورده ایم تمام تلاشمان را تا پای جان خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.