رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان از کشف محموله‌ای از انواع مواد غذایی احتکار شده در بازرسی از انبار یک فروشگاه در خمینی شهر خبر داد.

سرهنگ کامران ریاحی گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با احتکار اقلام اساسی و مورد نیاز مردم ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی خود از احتکار اقلام خوراکی در انبار یک فروشگاهی درشهرستان خمینی شهر محموله‌ای از انواع مواد غذایی احتکار شده کشف شد.

ماموران پس از تکمیل تحقیقات خود طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت به محل اعزام و در بازرسی از انبار این فروشگاه محموله‌ای از اقلام خوراکی احتکار شده شامل هزار و ۹۶۰ بسته رشته آش، ۲ هزار و ۴۰۰ بسته ماکارانی، یک تُن و ۴۶ کیلوتخم مرغ، ۵۰۴ بسته چای، ۲۵۰ قوطی یک کیلویی رب گوجه فرنگی به همراه ۳ هزار و ۳۰۰ عددمایع شوینده۴لیتری را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان ارزش محموله احتکاری را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۴ میلیارد و ۱۷۴ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال اعلام کرد و گفت: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد محل مورد مذکور در سامانه انبار‌ها ثبت نشده و همچنین موجودی آن نیز اعلام نشده که به همین دلیل تمامی اقلام مکشوفه به جرم احتکار توقیف و پرونده آن برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.