بر اساس مصوبه کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوای استان همدان تمامی کلاس‌های حضوری، آموزشی و مدارس استان تعطیل شدند.

با توجه به افزایش آلاینده‌ها در استان و آلودگی هوا ناشی از گرد و غبار و پیرو مصوبات قبلی جلسه کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوای استان همدان در مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ که در اطلاعیه شماره ۳ اعلام شد، به اطلاع هم استانی‌های محترم در استان می‌رساند:

علاوه بر لغو تمامی کلاس‌های حضوری آموزشی در استان اعم از کلاس‌های آموزشی مدارس، مراکز آموزش عالی (دانشگاه ها)، بخش خصوصی، مراکز فنی و حرفه‌ای و ... در نوبت صبح و بعد از ظهر روز چهارشنبه ۴ خرداد ماه، تمامی امتحانات دانش آموزان در تمامی مقاطع تحصیلی لغو و به زمان دیگری موکول می‌شود.

فعالیت های آموزشی در تمامی مدارس استان در نوبت های صبح و بعد از ظهر در تمامی مقاطع تحصیلی ، تعطیل است و حضور دانش آموزان صرفا به منظور شرکت در آزمون های پایان سال در مدارس در همان ساعات آزمون ( ازششم به بالا ) صورت می گیرد.

 آزمون‌های هماهنگ منطقه‌ای پایه ششم ابتدایی، هماهنگ استانی پایه نهم و سوم متوسطه فنی و حرفه‌ای و امتحانات نهایی پایه دوازدهم طبق برنامه اعلام شده برگزار خواهد شد.

فعالیت ادارات و دستگاه‌های دولتی، به استثنای دستگاه‌های امدادی، بهداشتی و درمانی، بانک‌ها و خدمات اضطراری در روز چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ با دو ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

تمامی مهد کودک‌های استان در روز چهارشنبه ۴ خرداد ماه تعطیل هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.