نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با ذکر مشخصه‌ها و ویژگی‌های مدیریت جهادی از ضرورت حضور مدیران جهادی در خط مقدم سخن گفت.

حجت الاسلام و المسلمین  آل هاشم در آیین اختتامیه همایش جلوه‌های جهادی در مدیریت شهری گفت: خوشحالیم که در روز سوم خرداد، سالروز ایثارگری رزمندگان دلیر اسلام این مراسم باشکوه برگزار می‌شود.

سالروز فراموش نشدنی آزادسازی خرمشهر را گرامی می‌داریم.

همچنین یاد و خاطره شهید سرهنگ صیاد خدایی را که مردی از مردان آذربایجان و دیار میانه است گرامی می‌داریم.

امام جمعه تبریز با قدردانی از شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز به خاطر برگزاری این همایش، گفت: مکتب ما مکتب شیعی بوده و انقلاب ما هم جزوی از این مکتب است.

همه فرماندهان ما در هشت سال دفاع مقدس، در خط مقدم بودند و یکی از ویژگی‌های فرماندهان ما قبول خطر است.

شهید باکری همواره خطاب به همرزمان خود از واژه بیایید به جای بروید استفاده می‌کرد چرا که خود همواره پیشتاز و در خط مقدم بود.

 هر مدیری که جسارت قبول خطر را داشته باشد مطمئناً درصدد موفقیت و پیروزی خویش است.

مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شهید باکری را معجزه انقلاب نامیدند و سردار سلیمانی را دارای شجاعت، دلیری و مدیریت دانستند که این موضوعی مهم و قابل تامل است.

وی از شهید باکری به عنوان سیدالشهدای لشکر عاشورا و از شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان سیدالشهدای مقاومت نام برد و گفت: بزرگترین افتخار و قدرت مدیریتی این دو شهید والامقام، قدرت نفوذشان در دل‌ها و خدایی بودن آن‌ها بود.

 شهید آقا مهدی باکری مهندسی خبره، باسواد و مسلط به علم روز بود.

شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در کنار تسلط به علوم و فنون نظامی، اهل تدبر و تامل بود.

 هریک از مدیران ما باید بدانند که مدیریت آن‌ها سنگری در جنگ نرم است باید در هدف‌گذاری‌ها و برنامه ریزی‌ها موقعیت دشمن را لحاظ کرد.

 اولویت بندی، هدفمندی، نگاه مثبت، همه‌نگری، آینده نگری، برنامه ریزی، عبور از موانع و بزرگ نپنداشتن موانع کوچک باید از اولویت‌های مدیریت جهادی باشد.

امکانات و تجهیزات برای یک مدیر جهادی، تابع عزم اوست.

توجه ویژه به نیروی انسانی، کادرسازی و هویت بخشی به نیروی انسانی باید مورد توجه مدیر جهادی باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.