مراسم اختتامیه همایش جلوه‌های جهادی در مدیریت شهری در تبریز برگزار می شود

مراسم اختتامیه همایش جلوه‌های جهادی شهیدان آقا مهدی باکری و حاج قاسم سلیمانی در مدیریت شهری فردا با حضور شهردار تهران و معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تبریز برگزار می شود.

 آیین اختتامیه همایش جلوه‌های جهادی شهیدان آقا مهدی باکری و حاج قاسم سلیمانی در مدیریت شهری صبح فردا با حضور و سخنرانی آقای زاکانی شهردار تهران و آقای پورجمشیدیان، معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در محل مرکز همایش‌های بین المللی خاوران به کار خود پایان می‌دهد.

شهردار تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی دیگر سخنرانان این همایش ملی هستند.

همایش جلوه‌های جهادی شهیدان آقا مهدی باکری و حاج قاسم سلیمانی در مدیریت شهری در محور‌های مدیریت شهری شهروندمدار، عدالت‌محوری، برنامه‌محوری، مدیریت راهبردی در شهرها، شایسته‌سالاری، دیپلماسی شهری، مدیریت بحران، کودکان و نوجوانان، مسئولیت‌پذیری، مدیریت یکپارچه و آینده‌پژوهی پذیرای مقالات و آثار شرکت‌کنندگان بود که با پذیرش ۱۷۵ مقاله و معرفی پنج اثر برتر فردا به کار خود پایان می‌دهد.

اعتبار علمی همایش ملی جلوه‌های جهادی شهیدان آقا مهدی باکری و حاج قاسم سلیمانی در مدیریت شهری، توسط پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC تایید شده و مقالات پذیرفته شده در این همایش از اعتبار علمی در مراکز دانشگاهی و پژوهشی برخوردار هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.