رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: پلیس با رانندگانی که قصد برهم زدن نظم و آرامش شهروندان را دارند برابر قانون برخورد می‌کند.

سرهنگ محمدرضا محمدی گفت: پلیس راهور استان اصفهان در خط مقدم جلوگیری از هرگونه حرمت شکنی در شهر قرار دارد و با هرگونه ناهنجاری اجتماعی و اخلاقی در حوزه قوانین و مقررات ترافیکی برخورد می‌کند.

او می گوید: پلیس با رانندگانی که قصد برهم زدن نظم و آرامش شهروندان را دارند برابر قانون برخورد می‌کند چراکه برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی از مطالبات مردم بوده و شهروندان نیز مراتب قدردانی خود را از پلیس ابراز داشته‌اند، در این راستا همکاران ما به منظور حفظ حقوق شهروندی با افراد متخلف که امنیت خود و دیگران را به خطر می‌اندازند، به صورت قاطعانه برخورد می‌کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان در خصوص ممنوعیت نصب علائم و نوشتن عبارات مختلف بر روی خودرو گفت: بر اساس ماده ۱۸۸ آیین نامه راهنمایی و رانندگی نصب هر نوع علایم یا پلاک‌های متفرقه، پرچم، آگهی، عکس و نوشتن عبارات و ترسیم نقوش روی شیشه یا بدنه داخل وسایل نقلیه بدون اجازه نیروی انتظامی ممنوع است.

این مقام انتظامی در پایان گفت: همچنین بر اساس ماده ۱۶۳ آیین نامه راهنمایی و رانندگی نصب بوق‌های شیپوری و به طور کلی هر نوع وسیله اخباری صوتی با صدای ناهنجار و غیرعادی و همچنین زدن بوق‌های ممتد یا غیر ضروری یا مکرر در محل‌هایی که این عمل به وسیله علامتی منع شده باشد، ممنوع است، در این راستا از رانندگان خواستاریم که از ارتکاب هرگونه تخلفات نابهنجار که باعث سلب آرامش دیگران می‌شود، خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.