رئیس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه با اشاره به آغاز جراحی اقتصاد بیمار کشور در هفت حوزه، گفت : انتظار این است که امروز همه منافع ملی را بر منافع حزبی و سیاسی ترجیح داده و با عینک سیاسی و حزبی به این جراحی بزرگ و ضروری نگاه نکنند.

حجت الاسلام محسن مفید گفت : عملیات فتح المبین و آزادسازی خرمشهر یک نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و کشور است و آثار وبرکات آن هنوز ادامه دارد و می‌توانیم از این واقعه حماسه ساز برای ساختن آینده کشور بهره بگیریم.

به گفته رئیس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه نکات مهم این عملیات همدلی و هم افزایی نیرو‌های مسلح کشور، اتکا به حمایت مردمی و توجه به امداد‌های غیبی بود که همین نکات را اگر امروز در کشور به کار بندیم قطعا می‌توانیم جبهه‌های مشکلات اقتصادی و معیشتی را هم فتح کنیم.

 اگر همدلی و هم افزایی و توجه به آرمان‌های انقلاب و رهبری و توجه به عنایات الهی امروز مدنظر مسئولین و جریانات سیاسی باشد از همه گردنه‌ها از جمله گردنه‌های معیشتی و اقتصادی به راحتی عبور خواهیم کرد.

اگر در سال‌های گذشته سیاست‌های کلان رهبری مد نظر قوای سه گانه و دستگاه‌های مربوطه و مورد مطالبه مردم از دستگاه‌ها قرار می‌گرفت امروز با مشکلات فعلی مواجه نبودیم و با کمترین هزینه می‌توانستیم از این مشکلات عبور کنیم.

امروز هم اگر نخبگان ما در همه سطوح علمی و اجتماعی و ... به همراه تمامی اقشار جامعه پشت سر مقام معظم رهبری به توانایی‌های خود تکیه کرده و وحدت داشته باشند و همه برای اصلاح اقتصاد تلاش کنند تحقق فتح الفتوحی دیگر مانند سوم خرداد دور از دسترس نخواهد بود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.