فرماندار اردبیل گفت: مشکل تامین آب نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان با همکاری شرکت آب و فاضلاب رفع می‌شود.

سید محمد اعتماد گفت: مهمترین مشکل نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان اردبیل انتقال آب بود که در این زمینه با همکاری شرکت آب و فاضلاب و تعیین تخصصی از طرح فاضلاب اردبیل و عملیات انتقال به مجموعه نهایی شده و امسال تکمیل می‌شود.

فرماندار اردبیل در بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان اردبیل گفت: نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان اردبیل شامل ۶ واحد گازی و۳ واحد بخار است که نقش اساسی در تولید برق برای استان و کشور داشته است.

اعتماد می‌گوید: نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان اردبیل یکی از مجموعه‌های مهم تامین برق در کشور و استان است که برای منطقه در حوزه تولید برق بسیار تاثیر گذار است.

او گفت: در حال حاضر عملیات اجرایی دو واحد بخار نیرگاه سیکل ترکیبی سبلان اردبیل بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و سعی بر این هست که امسال این دو واحد بخار به بهره برداری برسد.

فرماندار اردبیل می‌گوید: با بهره برداری از ۲ واحد بخار نیروگاه، تولید برق افزایش می‌یابد و برنامه ریزی این مجموعه رسیدن به تولید هزارو ۴۴۰ مگاوات برق است.

اعتماد گفت: با بهره برداری از دو واحد بخار مجموعه نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان تعداد اشتغالزایی در مجموعه به بالای ۲۰۰ نفر می‌رسد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.