جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: کسی که سال‌های طولانی در راه جهاد و شهادت گام برداشته شهادت مطلوبش است.

سردار علی فدوی گفت: جبهه حق انقلاب اسلامی وقتی که توسط امام راحل برپا شد، به محض روال شدن و پیروز شدن آن، جبهه باطل شیطان بزرگ آمریکا و همه کسانی که دنبال رو آن هستند علیه انقلاب شروع به کار کردند.

اوگفت: انقلاب اسلامی جبهه حق است و خدا فرموده که من از جبهه حق پشتیبانی می‌کنم، از حزب خدا پشتیبانی می‌کنم و حزب شیطان نمی‌تواند یک پیروزی به دست آورد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می گوید: دشمنان وقتی همه توانمندی خودشان را به کار گرفتند و پیروزی به دست نیاوردند، معلوم است که با تلاش‌های مذبوحانه هم هیچ پیروزی را به دست نمی‌آورند.

به گفته سردار فدوی نقطه عطف و نقطه آمال اصلی یک پاسدار شهادت است، کسی که سال‌های طولانی در راه جهاد و شهادت گام برداشته است، شهادت مطلوب او است. 

او گفت: بدا به حال کسانی که در اثر شهید کردن یک بنده خدا، خداوند وعده جهنم به آنها داده است، خیلی صریح و واضح در قرآن تاکید شده کسی که جان بنده خدایی را بگیرد، وارد جهنم می‌شود، وعده خدا در این رابطه جهنم است.

فدوی می گوید:شهید «صیاد خدایی» در اوج مظلومیت هدف کینه اجیر شدگان سرویس‌های اطلاعاتی نظام سلطه و صهیونیسم جهانی قرار گرفت.

او گفت: اراذل و اوباش و تفاله‌های گروه‌های تروریستی وابسته به استکبارو صهیونیسم جهانی به سزای عمل جنایتکارانه خود خواهند رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار