فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: شهدا پرچمداران و منشا هدایت بشریت در سراسر کشور هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،سردار مرتضی کشکولی،فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در مراسم افتتاح یادمان شهدای گمنام معمولان اظهار کرد: دوران دفاع مقدس جنگ مرز و خاک نبود بلکه نبرد بین کفر و ایمان بود که برای جلوگیری از گسترش نورانیت اسلام بر انقلاب نوپای ایران از سوی صدام و به پشتوانه آمریکا و استکبار جهانی تحمیل شد.

وی افزود: دفاع مقدس، قطعه‌ای متصل به انقلاب اسلامی است که برای دفاع از مظلومیت و آزادی ادامه یافت و شهدای این دوران چراغ هدایت بشریت و تمام آزادیخواهان سراسر دنیا هستند و افرادی که شهدا را جدای از انقلاب می‌دانند نتوانسته اند به قداست و فیوضات دفاع مقدس پی ببرند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: مزار و یادمان‌های شهدا به عنوان قرارگاه‌های بسیار مهم فرهنگی و موثر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت محسوب می‌شوند و منشا روشنگری و حقیقت جویی برای جوانان هستند.

سردار کشکولی افزود: یادمان گلزار شهدای گمنام معمولان مجموعه‌ای بسیار شکیل و زیبا است که به طور قطع منشا خیر و برکت جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است.

وی به انتخاب استاندارجدید لرستان اشاره کرد و افزود: استاندار استان باید انقلابی، ملی، قوی و مقتدر و متعلق به تمام مردم باشد و در راستای رفع مشکلات آن‌ها گام بردارد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار