در صورتی که مردم بتوانند در اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها به دولت کمک کنند، نتایج مثبت آن نمایان می‌شود.

طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها دو هفته‌ای است که در کشور اجرا شده است.

اجرای این طرح می‌تواند مزایای زیادی از جمله مدیریت هزینه‌های خانوار و جلوگیری از قاچاق محصولات را به دنبال داشته باشد.

همراهی مردم می تواند عامل مهمی در کاهش مشکلات و اجرای کامل طرح مردمی سازی یارانه ها داشته باشد.

جلوگیری از قاچاق با اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها

یکی از شهروندان بیرجندی گفت: برای من و سایر افراد خانواده ام یارانه واریز شده است و می‌توانیم نسبت به مدیریت هزینه‌های خانواده اقدام کنیم.

او گفت: اگر طرح کامل اجرا شود و مشکلی در بین پیش نیاید، می‌توانیم به پویا شدن اقتصاد و رفع مشکلات اقتصادی جامعه امیدوار باشیم.


بیشتر بخوانید


یکی دیگر از شهروندان بیرجندی گفت: با اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها، جلوی قاچاق کالا‌ها گرفته شده و واسطه‌ها و دلالان نقشی در تعیین قیمت‌ها و بروز مشکلات مردم ندارند.

او گفت: تا پیش از این کالا‌های زیادی از جمله آرد در همین خراسان جنوبی به صورت غیرقانونی فروخته می‌شد که حالا، این مشکلات کم شده است و مردم هم باید در طرح مردمی سازی، در کنار دولت باشند.

دولت پشتیبان مردم است

حجت الاسلام و المسلمین مصدق معاون اول قوه قضائیه دیروز در بیرجند گفت: همزمان با اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها، قوه قضائیه هم در کنار قوه مجریه به قوه مجریه در اجرای طرح کمک می‌کند.

او گفت: در طی اجرای این طرح با محتکران و افراد مخل نظام اقتصادی برخورد می‌شود.

قناعت استاندار خراسان جنوبی نیز چندی پیش با اشاره به اینکه دولت در طرح جدید یارانه‌ها پشتیبان مردم است گفت: به زودی طرح جدید نتایج مثبت آن نمایان می‌شود و از مردم تقاضا داریم صبوری کرده و به دولت مردان اعتماد کنند.

او گفت: در آینده نزدیک به همه ثابت می‌شود که طرح مردمی سازی توزیع عادلانه یارانه ها، به نفع مردم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.