مشاور اقوام ومذاهب ریاست جمهوری در جمع معلمان دبیرستان شهید نامدار مرادی ناحیه یک سنندج گفت: معلمان نقش اساسی در پیشبرد اهداف سیاسی- اجتماعی کشور دارند.

با حضور مشاور اقوام و مذاهب ریاست جمهوری و مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج از معلمان و عوامل اجرایی دبیرستان نمونه دولتی دخترانه شهید نامدار مرادی سنندج تقدیر شد.

در این مراسم مشاور اقوام و مذاهب ریاست جمهوری به نقش آموزش و پرورش در توسعه کشور اشاره کرد و گفت: معلمان نقش اساسی در پیشبرد اهداف سیاسی- اجتماعی کشور دارند.

دکتر عبدالسلام کریمی گفت: می‌طلبد که مسئولان کشور به نقش آموزش و پرورش در توسعه همه جانبه کشور دید ویژه ایی داشته باشند چراکه در صورت تحقق چنین امری عملا توسعه و رشدی در جامعه روی نمی‌دهد.

او در بخش دیگر از سخنان به موضوعات مرتبط با معلمان از جمله مسئله معیشت معلمی اشاره کرد و گفت: معلمان تنها دغدغه ایی که داشته باشند باید رشد علمی، شخصی و اجتماعی باشد در غیر اینصورت در صورت عدم رفاه معلمان، کشور با رکود علمی مواجه خواهد شد.

کریمی حضور مشاور اقوام و مذاهب ریاست جمهوری نگاه دولت مردمی دکتر رئیسی و هیات دولت را نسبت به آموزش و پرورش بسیار مثبت و جامع ارزیابی کرد و با تلاش‌هایی که در دوران تصدی ایشان انجام گرفته است به یقین شاهد اتفاقات خوبی در بحث معیشت معلمین و آموزش و پرورش کشور خواهیم شد.

سید فواد حسینی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج نیز ضمن تقدیر و تشکر از معلمان این واحد آموزشی بابت کسب موفقیت‌های علمی و فرهنگی، تلاش‌های آنان را در دوران آموزش غیرحضوری ستودنی دانست.

او دبیرستان شهید نامدار مرادی را یکی از مدارس موفق کشور توصیف کرد که در سالیان متمادی از نظر جایگاه علمی و فرهنگی جزو رتبه‌های برتر استانی و کشوری می‌باشد.

در پایان این مراسم از معلمان و عوامل اجرایی دبیرستان نمونه دولتی دخترانه شهید نامدار مرادی تقدیر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار