زارعی کوشا گفت:بر اساس مصوبه شورای عالی مسکن باید تا پایان شهریورماه مسئله تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در سراسر کشور و استان حل شده باشد.

 

 استاندار کردستان در جلسه شورای مسکن استان که با حضور مدیران مرتبط دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران برگزار شد گفت: توقف استان در بخش مقدمات نهضت ملی مسکن زیاد شده است, ورود و تسریع در اجرای این طرح مهم می باشد و مسئول اصلی مسکن در شهرستان‌ها فرمانداران هستند و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در این رابطه به فرمانداران پاسخگو باشند.

اسماعیل زارعی کوشا گفت: مباحث جزئی و میان دستگاهی باید در جلسات کارشناسی حل و فصل و تصمیم گیری نهایی به شورای مسکن استان ارجاع داده شود.

ا‌و می‌گوید: بر اساس مصوبه شورای عالی مسکن باید تا پایان شهریورماه مسئله تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در سراسر کشور و استان حل شده باشد.

استاندار کردستان گفت: مسکن و شهرسازی آنچه را برای تامین زمین اعم از الحاق، توافق و یا رفع مشکل در توان دارد به کار بگیرد تا تامین زمین در موعد مقرر و قانونی برای متقاضیان انجام شود.

زارعی کوشا همچنین از دستگاه‌های خدمات رسان خواست با بهره‌گیری و استفاده از تجربیات مربوط به مسکن مهر از هم اکنون پیش بینی های لازم را مد نظر داشته باشند تا در ادامه با مشکل مواجه نشوند.

او تعامل و همکاری بین دستگاهی را مورد تاکید قرار داد و گفت: در راستای اجرای این طرح هم باید همکاری و تعامل بین ادارات و سازمان های مسئول به بهترین شکل ممکن دنبال و پیگیری شود.

در این جلسه علاوه بر ارائه گزارشی کامل از روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن به تفکیک شهرستان‌ها، فرمانداران و مدیران مرتبط دستگاه‌های اجرایی نیز مهمترین اقدامات انجام شده و مشکلات پیش روی این طرح را مطرح کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.