مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: امشب مهلت ویرایش اطلاعات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در تهران به اتمام رسیده و تاکنون برنامه‌ای برای تمدید مجدد آن اعلام نشده است.

 آقای خلیل محبت خواه گفت:  امروز آخرین مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نام کنندگان نهضت ملی مسکن  است و این مهلت دیگر تمدید نمی شود  در صورتی که  متقاضیان شهر تهران که پیش از این در شرق تهران از جمله بومهن، رودهن و دماوند ثبت نام کرده بودند با انتخاب گزینه انصراف و یا  ویرایش اطلاعات خود  را   یکی از شهرهای پرند، هشتگرد و ایوانکی  را انتخاب کنند.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران تمام افراد مجرد که در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده باید فرم تعهد ازدواج خود را از دفتر خانه دریافت کرده و هرچه سریعتر اقدام به بارگذاری این فرم در سامانه کنند تا مراحل ثبت نام آنها تکمیل شود.

 

برچسب ها: مسکن ملی ، ساخت مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۷ ۰۴ خرداد ۱۴۰۱
خواهش میکنم دوباره مهلت ویرایش را تمدید کنید کافی نتی که رفته بودم نامردی کرده و مدارک بنده را بارگذاری نکرده من هم تازه متوجه شدم رد درخواست شدم
India
فردین
۲۲:۱۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
همش دروغه سرکاریه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
تعهد نامه محضری را در کدام قسمت سایت بارگذاری (آپلود) نماییم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
تعهد نامه رو تحویل دفتر پیشخوان بدید براتون ارسال میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام، ثبت نام اولیه مسکن ملی مجردها رو سال قبل انجام دادم، امروز که وارد سایت شدم، نوشته بود «رد درخواست به دلیل عدم بارگذاری مدارک» آیا راهی هست این مشکل رفع بشه و مدارک رو بارگذاری کنم؟ لطفا تجربیات خود را در میان بگذارید با تشکر.
آخرین اخبار