سرپرست معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: ۱۰ هزار هکتار از اراضی پایاب سدخداآفرین تحویل تولیدکنندگان شد.

فریبرز عباسی گفت: 10 هزار هکتار از اراضی پایاب سدخداآفرین در قالب نظام بهره‌برداری تحویل تولیدکنندگان شده و 7 هزار هکتار آن نیز در دست اقدام است و در این زمینه تکمیل و اولویت برنامه‌های جهاد کشاورزی در استان بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

سرپرست معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی امروز در بازدید از پروژه‌های آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی در اردبیل می گوید: تکمیل پروژه سدخداآفرین از اهم پروژه‌هایی است که درصدد هستیم تا وضعیت نهایی پیش ببریم و آب آن را توسط امور آب وزارت نیرو تحویل تولیدکنندگان دهیم تا کشاورزی و اقتصاد منطقه با تحول اساسی روبه‌رو شود که به همین منظور تمهیدات لازم به عمل آمده و امید می‌رود با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم.

به گفته او، سالانه 20 میلیارد تومان هزینه نگهداری برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده و همکاری دستگاه‌های مرتبط برای هوشمندسازی آن در دستور کار است تا بتوانیم به این شکل برنامه‌های اساسی را در این زمینه اجرا کنیم و شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم.

عباسی گفت: در تلاش هستیم توسعه پروژه‌های کشاورزی را در سطح کشور و نیز استان‌های مستعد کشور با پیشرفت فیزیکی مناسب پیش ببریم و با برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه شاهد تحقق اهداف مورد نظر برای رسیدن به شرایط مطلوب باشیم که این موضوع به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

سرپرست معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی می گوید: برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای تحقق برنامه‌های لازم در بخش کشاورزی در دستور کار است و باید از بخش کشاورزی برای تولید ثروت در کشور استفاده شود که این موضوع بسیار حائز اهمیت و اساسی است و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود نیز در این راستا اولویت مهم و اساسی است که باید در دستور کار باشد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.