رستمی گفت:مسئولان باید برای رفع دغدغه‌های مردم تمام همت خود را بکار گیرند اما نیاز است مردم نیز در این رابطه صبور بوده و همکاری لازم را با دولتمردان داشته باشند.

امام جمعه سنندج  امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: دولت به طور کامل و به صورت جدی برای رفع مشکلات اقتصادی و ساماندهی بازار تلاش کند و به طور قطع با کوشش و همت دولت و مسئولان، مشکلات حل خواهد شد، اما نیاز است مردم نیز در این رابطه صبور بوده و همکاری لازم را با دولتمردان داشته باشند.

ماموستا فایق رستمی به دیدار اخیر روحانیون اهل سنت با رییس جمهور اشاره کرد و گفت: حجت‌الاسلام رییسی در این دیدار، بر تلاش برای تحقق تمام وعده‌هایش تاکید کرد و از مردم و روحانیون خواست که دولت را در اجرای طرح پرداخت عادلانه یارانه‌ها کمک کنند.

او گفت: خداوند در ۸۰ آیه از قرآن، مسلمانان را به صبر در برابر گرفتاری‌ها توصیه فرموده و امروز هم درست که مشکلات زیاد است، اما مردم هم باید صبور و منتظر نتیجه عملکرد دولت و مسئولان باشند.

 امام جمعه سنندج در بخش دیگری از خطبه‌ها به مقام و عظمت شهدا نزد پروردگار پرداخت و گفت: شهیدان پیام شجاعت، کرامت، عزت و صبوری به ما و جهان دادند و خدمتگزاری، صداقت و راستی را برای مردم به امانت گذاشتند.

ماموستا رستمی می گوید:کردستان در دوارن دفاع مقدس پنج هزار و ۴۰۰ شهید دوران تقدیم انقلاب  کرده و مسئولان باید قدردان و غمخوار مردم این خطه باشند، چراکه کردستانی‌ها همواره وطن دوستی و وفاداری خود به نظام و انقلاب را نشان داده‌اند.

او ماموستایان شهید کردستان را از مظلوم‌ترین شهدا دانست و گفت: شهدای ایران زمین در دوران دفاع مقدس در برابر ۳۷ کشور جهان ایستادند و با تقدیم خون خود، اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.