امام جمعه سنندج گفت: تحقق شعار سال راهگشای رفع مشکلات اقتصادی و همچنین ایجاد اشتغال برای جوانان است.

ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج گفت: مسئولان باید زمینه تحقق شعار سال را که از طرف رهبرمعظم انقلاب با عنوان تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده فراهم کنند.

او گفت: نیروهای جوان تحصیلکرده نخبه و توانمند از دیگر ظرفیت‌های ویژه استان کردستان است که می‌توان با عملیاتی کردن شعار سال زمینه بهره‌گیری از توان این نیروی جوان را فراهم کرد.

 

امام جمعه سنندج همچنین با قدردانی از مهمان نوازی و استقبال گرم مردم کردستان از گردشگران و مسافران، از دستگاه‌های خدمات رسان، ستاد خدمات سفر و همچنین صداوسیما برای اطلاع رسانی و پوشش برنامه‌های نوروزی قدردانی کرد.

ماموستا رستمی نظارت بر بازار را امری ضروری دانست و گفت: مسئولان با تشدید نظارت‌ها و حمایت از واحد‌های تولیدی، زمینه کاهش قیمت کالا‌ها و اجناس مختلف را فراهم کنند.

 

او می گوید: امیدواریم دولت مردمی با نظارت هرچه بیشتر بر بازار و همچنین حمایت از واحد‌های تولیدی داخل کشور زمینه کاهش قیمت این دست کالا‌ها را در بازار فراهم کند.

به گفته امام جمعه سنندج: امنیت بزرگترین نعمت و سرمایه جامعه است که امروز به برکت تلاش نیرو‌های انتظامی و امنیتی در ایران برقرار است.

ماموستا رستمی همچنین جایگاه انسان را بسیار والا دانست و گفت: ما باید قدر این جایگاه را با عبادت و تقوای الهی حفظ کرده و هرگز سر تعظیم در برابر ظالم فرو نیاوریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.