امام جمعه شهرستان انار گفت: دشمنان از اجرای سرود «سلام فرمانده» بسیار خشمگین و ناراحت هستند.

حجت‌الاسلام منتظری در خطبه‌های نماز جمعه امروز به بحث مردمی‌سازی یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: امیدواریم طرح اقتصادی دولت و هدفمندی یارانه‌ها با همکاری و حمایت مردم، بدون تبعات اجرا شود.

او می گوید: با اجرای این طرح، قاچاق کالا‌های اساسی به پایان می‌رسد و با تامین امنیت غذایی، وابستگی معیشت مردم به دلار کاهش پیدا می‌کند.

امام جمعه شهرستان انار گفت: کشور وارد مرحله سالمندی شده و هزینه نگهداری سالمندان، کم شدن نیروی کار، کاهش تولید، مهاجرت، ضعیف‌شدن نیروی دفاعی کشور، کاهش جمعیت جوان و نخبه از تبعات سوء سالمند بودن کشور است.

او گفت: راه نجات کشور از وضعیت سالمندی، داشتن فرزند و فرزندآوری است که باید به آن توجه ویژه شود. 

حجت‌الاسلام منتظری به‌روز سوم خرداد، روز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: روز سوم خرداد، روز آزادسازی خرمشهر، روز بسیار مهمی هست که در حافظه تاریخی ملت ایران  مانده است. 

او می گوید: امام خمینی (ره)، فتح و پیروزی خرمشهر را از عنایات ویژه خداوند متعال می‌دانست.

به گفته امام جمعه شهرستان انار فتح خرمشهر شروع افتخار آمیز برای سلسله عملیات‌های الی بیت‌المقدس است. 

او پیرامون شهدای روحانیت گفت:کنگره ۴ هزار شهید روحانی که ۳ هزار و ۶۴۱ نفر از آن‌ها شهیددفاع مقدس، ۱۱ نفر از آن‌ها شهید ترور و ۳۹ از آن هاشهید مدافع حرم هستند، ۴ خرداد در قم برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام منتظری با تسلیت درگذشت آیت‌الله فاطمی‌نیا گفت: آیت‌الله فاطمی‌نیا به فرمایش رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)  یک عالم واعظ درس آموز بود که وظیفه دینی و تبلیغی خود را به‌نحو احسن انجام داد.

او از کلیه افرادی که در اجرای سرود «سلام فرمانده» به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان انار، آموزش‌وپرورش و بسیج دانش‌آموزی در شهرستان انار، زحمت کشیدند قدردانی کردو گفت: دشمنان از این سرود بسیار خشمگین و ناراحت هستند و به قول شهید بهشتی عصبانی باشند و از این عصبانیت بمیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار