امام جمعه فهرج گفت: دولت باید با کمک خود مردم عدالت اقتصادی را ایجاد کند.

حجت الاسلام آقا ملایی امام جمعه شهرستان فهرج در خطبه نماز جمعه این هفته گفت:دولت باید یک رگلاتور عمل کند که قواعد را به نوعی تنظیم کند که زمینه افزایش قیمت را بگیرد ما نیزباید به دولت کمک کنیم تا در مسیر حرکت رشد اقتصادی مانع زدایی شود یعنی عدالت اقتصادی به وجود بیاورد.

او می گوید: بشار اسد که در یک سفر غیر منتظره به محضر رهبر انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای می‌رسد پیام دارد هرکشوری به ایران تکیه در راستای سیاست‌های محور مقاومت حرکت کرد پیروز شد و هر کسی به استکبار جهانی دل بست شکست خورد، اما اون‌هایی که اعتماد کردند به وعده الهی و به محور مقاومت همراه شدند پیروز شدند هر کسی به، ولی امر مسلمین جهان تکیه کند پیروز می‌شود .

 او می گوید: یکی از موضوعات مهمی که این روزها مهم است جهاد تبیین است، یک تحلیل سیاسی یکی از قواعد در تحلیل درست وضعیت کشور است مومن در جهاد تبیین باید به برادران ایمانی خودمان اصول اساسی و وعده الهی که در قرآن یادآور شده است.

خطیب جمعه فهرج گفت: تقوا یعنی مشکلات هست، اما ما مرد میدان حل مشکلات هستیم مطمئن باشیم اگر خدا را یاری کردید اگر هدف  حل مشکلات جامعه اسلامی  باشد خدا هم کمک می‌کند امروز  تمام تلاش مسئولین حل مشکلات است در حال حاضر موانع زیادی برای شکوفایی اقتصادی وجود دارد مسئله‌ای که مشکلات زیادی را ایجاد کرده بود گاهی اوقات دولت می‌آمد ارز ۴۲۰۰ تومانی را می‌داد که کالای ارزان به مردم برسد که برعکس می شد الحمدالله دولت محترم آستین همت بالا زده است که یارانه را هدفمند کند.

امام جمعه شهرستان فهرج گفت: اگر ما بخواهیم در به همان پاشنه قبل بچرخد  باید یارانه را به خود مردم بدهیم مردم خودشان تصمیم بگیرند.

آقا ملایی  با اشاره به روز فردوسی شاعر ایرانی فارسی زبان گفت: زبان فارسی علاوه بر اینکه زبان دوم جهان است زبان جمهوری اسلامی ایران است دشمنان سعی می‌کنند این زبان را نابود کنند سعی می‌کنند یک فرهنگ را نابود کنند.

او می گوید: هر چه ما تلاش می‌کنیم نمی‌توانیم حق عبادت الهی را به جا بیاوریم انسان تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند حق عبادت الهی را ادا کند.

آقا ملایی گفت: تقوا اگر داشته باشیم می‌دانیم پیروزی با مومنین است تقوا یعنی اینکه عاقبت مال ما است، چون خدا با ما است، چون خداوند کفایت می‌کند تقوا یعنی اینکه صبر داشته باشیم ، انسان‌های مومن دائماً استغفار می‌کردند شخص رسول الله  نیز روزی هفتاد بار استغفار می‌کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.