در نخستین همایش مشترک مدیران منابع انسانی و مدیران توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان دانشگاه پیشرو در حوزه توسعه سازمان و تحول اداری در کشور معرفی شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن اشاره به رسالت مهم و کلیدی توسعه سازمان و تحول اداری در مجموعه این دانشگاه گفت: مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری با عملیاتی کردن سیاست‌های کلی و نقشه راه اصلاح نظام اداری، می‌تواند در تعالی نظام سلامت نقش آفرینی کند.

دکتر سید ابوالفضل هاشمی اصل ضمن اشاره به سیاست‌های نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری در جهت توسعه و دانش بنیان کردن نظام اداری گفت: این مهم در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به لطف و تلاش‌های خستگی ناپذیر مجموعه مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی شیراز به نتیجه رسید و این مدیریت توانست در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی و سراسر کشور، به عنوان دانشگاه پیشرو و موفق مورد تجلیل قرار گیرد.

در نخستین همایش مشترک مدیران منابع انسانی و مدیران توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی شیراز مورد تقدیر قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.