نشست روسای پارک‌های علم و فناوری کشور در روز‌های ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ماه به میزبانی شیراز برگزار شد.

نشست روسای پارک‌های علم و فناوری کشور در روز‌های ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت‌ماه به میزبانی پارک علم و فناوری فارس برگزار شد.

رئیس پارک علم و فناوری فارس گفت: در این نشست از طرح‌های برتر گرنت فناوری و پارک‌های برتر در این حوزه  تجلیل شد و در حاشیه نیز نمایشگاه دستاورد‌های گرنت فناوری متشکل از پارک علم و فناوری فارس، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، سمنان، مرکزی و شهرک ... اصفهان برگزار شد.

او گفت: در نمایشگاه دستاورد‌های گرنت فناوری از هر پارک ۵ دستاورد به نمایش گذاشته شد که از بین آن‌ها بهترین دستاورد به عنوان طرح برتر برگزیده شد که در مجموع ۶ طرح به عنوان طرح اول برگزیده و از سه پارک برتر شامل فارس، خراسان رضوی و مرکزی که مجری طرح گرنت در پارک‌های مختلف بودند نیز تقدیر شد.

ذوالقدر گفت: در حاشیه این نشست جشنواره فناوری شیراز با حضور ۴۵ تیم برگزار شد که در این جشنواره ۱۰ طرح برگزیده انتخاب شد که در مرحله نهایی با اجرای دمو شو، برگزیدگان به دفاع از طرح‌های خود پرداختند و در نهایت ۳ تیم برتر انتخاب شدند.

او گفت: در حاشیه این نشست نمایشگاه محصولات و دستاورد‌های کشاورزی نیز برپا شد و شرکت‌هایی که در نمایشگاه‌های ذکر شده شرکت داشتند در حوزه فناوری اطلاعات، فناوری‌های زیستی، کشاورزی، نفت و گاز و پتروشیمی فعالیت داشتند.

رئیس پارک علم و فناوری فارس با اشاره به بازدید از دره فناوری شیراز و پردیس فناوری و نوآوری در محل دانشگاه شیراز، گفت: در این بازدید آزمایشگاه تخصصی شیمی و مواد نیز افتتاح شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.