امام جمعه شهرستان لنده گفت: دولت ضمن تعهد به مردم و مستضعفین طرح مردمی سازی یارانه ها را اجرا کرد.

حجت الاسلام محمودی اصل با بیان اینکه نقش ریش سفیدان برای بیان و اقناع عمومی برای این طرح یک نقش پررنگ و مهم است، گفت: دولت قبل روزانه مبلغ هنگفتی را تحت عنوان ارز ۴۲۰۰ به یارانه اقلام اختصاص می‌داد، اما بعد از چندین سال هیچ گشایشی صورت نگرفت بلکه روند افزایش قیمت‌ها صعودی هم شده بود.

او می گوید: دولت می‌توانست این طرح را لغو و رویه اصلاحی را در پیش گیرد، اما چون تعهد داشت به مردم و مستضعفین کمک کند، ابتدا اصلاح نظام بانکی را در پیش گرفت و بعد طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها را اجرا کرد. 

فرماندار لنده معتمدین را صاحبان اعتبار و جایگاه اجتماعی، سیاسی و فرهنگی بین مردم خواند و گفت: این نشست‌ها به پیشبرد اهداف اقتصادی، سیاسی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی منطقه بسیار با اهمیت است.

جلال دانش می گوید: ما باید رویکردمان را تغییر دهیم و همبستگی اجتماعی و سیاسی خود را در راستای مطالبات عمومی بیشتر کنیم.

او با اشاره به وجود رودخانه‌های مارون و موگرمون و پتانسیل بالای این چنین مناطقی و مقایسه آن با منطقه‌ای مانند الگن گفت: با همبستگی سیاسی و اجتماعی باید رویکردمان را تغییر دهیم و باید این را بپذیریم که ما یک هویت به نام شهرستان لنده داریم و خرده نظام‌های اجتماعی طایفه‌ای و سیاسی و فرهنگی را در هویت اصلی شهرستان لنده ببینیم.

فرماندار لنده با گلایه از توقعات قومی و قبیله‌ای و سیاسی برای به کارگیری نیروی انسانی، می گوید: به جای سنگ اندازی در قالب قومی، سیاسی و اندیشه ای، باید شایسته سالاری را برای به کارگیری مدیران جایگزین کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.