جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف محموله لوازم خانگی به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در حاشیه شهر اصفهان، خبر داد.

سرهنگ محمدرضا هاشمی فر گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق و احتکار کالا ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی خود از دپوی محموله بزرگی از کالا‌های خانگی در ۳ سوله از یک انبار بزرگ واقع در حاشیه شهر اصفهان مطلع و بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او می گوید: ماموران پس از انجام تحقیقات تخصصی و کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مرجع قضائی از ۳ سوله مربوط به انبار مذکور بازدید و در نهایت تعداد بسیار زیادی لوازم خانگی شامل کولر آبی و گازی، یخچال ۲ قلو، فریزر، جاروبرقی، ماشین لباسشویی، چرخ گوشت و ... را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: بخشی از این کالا‌ها خارجی و قاچاق هستند و بخشی نیز ایرانی بوده که مشمول جرم احتکار می‌شوند. براساس برآورد‌های صورت گرفته توسط کارشناسان مربوطه ارزش این محموله بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال است.

سرهنگ هاشمی فر از پلمب انبار مذکور توسط ماموران خبر داد و گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و تعقیب سایر محتکران و قاچاقچیان کالا در دستور کار ویژه ماموران قرار گرفته است و  به زودی این افراد نیز دستگیر و به دست قانون سپرده خواهند شد.

این مقام انتظامی گفت: از شهروندان می‌خواهیم گزارش‌های عینی و مستند خود از فعالیت سودجویان در زمینه قاچاق و احتکار کالا‌ها را از طریق تماس با شماره تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به اطلاع ماموران پلیس برسانند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد‌های قاطع و قانونی صورت گیرد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.