معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزارت کشور با اشاره به تاکید دولت برای موضوع پسماند گفت: ۷۰۰ نقطه کشور برای موضوع پسماند در مرحله مطالعات است.

به گفته آقای مهدی جمالی نژاد یک هزار میلیارد تومان در سال‌جاری برای موضوع پسماند اختصاص داده شده است و این موضوع با جدیت پیگیری می‌شود.

معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزارت کشور امروز در بازدید از پایانه برکت گفت: در موضوع پسماند اقدامات بزرگی انجام شده که اولویت ما در وهله نخست استان‌های ساحلی است.

او با اشاره به زیرساخت‌های شهر مهران گفت: اعتبارات خاصی برای شهر مهران به دلیل اینکه محل اصلی رفت و آمد زائران است باید اختصاص یافته و همچنین زمین لازم مشخص شود تا بتوانیم موضوع پسماند را با جدیت دنبال کنیم.

جمالی نژاد گفت: خارج از مصوبات اربعین، کمک‌های اعتباری دیگری برای تکمیل زیرساخت‌های اربعین به این استان خواهد شد.

او گفت: در تلاش هستیم زیرساخت‌های مخابراتی، موضوع تامین، آب و برق و دیگر مسایل را شناسایی و تصمیمات لازم برای آنان اتخاذ کنیم.

جمالی نژاد گفت: استان‌های خوزستان، کرمانشاه و ایلام در کشور پذیرای زائران اربعین هستند که این مهم می‌طلبد به این استان‌ها بیشتر توجه شود.

بازدید از زیرساخت‌های اربعین در مسیر ایلام به مهران، بازدید از پایانه مرزی مهران و حضور در نشست ستاد اربعین استان از مهمترین برنامه‌های سفر یک روزه معاونین وزیر کشور به استان ایلام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.