استاندار قزوین گفت: در زمینه کالای اساسی هیچ گونه کمبودی وجود ندارد و تمامی کالا‌های مورد نیاز مردم به وفور در استان وجود دارد و در صورت نیاز از ذخایر استراتژیک هم استفاده خواهیم کرد.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در حاشیه بازدید از واحد تولیدی صنعت غذایی کوروش گفت: این مجموعه یکی از مجموعه‌های با توان تولیدی بالا در حوزه روغن خوراکی است و حمایت از چنین واحد‌هایی با توجه به شرایط جدید برای اصلاح یارانه‌ها و مردمی سازی یارانه‌ها در دستور کار قرار دارد.

اعلایی افزود: در این واحد تولیدی که بخش قابل توجهی از روغن مصرفی استان و کشور را تولید می‌کند به اندازه کافی ماده اولیه تامین شده و روغن به صورت شبانه روزی در حال تولید و بارگیری است.

او اضافه کرد: بخش تولید و صنعت گران در این شرایط دِین خود را به جامعه ادا می‌کنند تا کالای مورد نیاز مردم بتواند به سهولت در اختیار مردم قرار گیرد.

استاندار قزوین گفت: در بحث نظارت، کنترل قیمت‌ها و کمیت ارائه کالا در بازار، در سطح استان قرارگاه مشترکی با همکاری اداره‌کل صمت، جهاد و تعزیرات با محوریت استانداری شکل گرفته است و در این زمینه نقش آفرینی می‌کنند.

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: حوزه توزیع نان در دستورکار ویژه موضوعات نظارتی قرار دارد و در این مسیر تعدادی از واحد‌های توزیع آرد و نانوایی‌ها مورد برخورد تعزیراتی و مواجهه قانونی قرار گرفته اند.

به گفته او، این فرآیند تا زمانی که نیاز باشد ادامه خواهد داشت و در مسیر کاهش مشکلات مردم هیچ گونه کوتاهی قابل قبول نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.