معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: گرنت فناوری به سامانه نان وصل خواهد شد تا برای برطرف شدن نیاز هایی که در آن ثبت شده هزینه شود.

 علی خیرالدین گفت: با توجه به اینکه سامانه نان یکی از ابزارهای قدرتمند جهت ایجاد نظام ملی نوآوری مبتنی بر ایجاد ارتباط مستقیم بین نیازهای جامعه، صنایع خصوصی دولتی و پژوهشگران، شرکت های دانش بنیان و خلاق، پارک های علم و فناوری و مراکز رشد خواهد بود، باید شرح وظایف و ساختار عملکردی آن مشخص شود تا بدون هیچ گونه خللی بتواند به جامعه خدمت رسانی کند.

او گفت: متقاضیان با مراجعه به این سامانه می توانند نیاز های ثبت شده را مشاهده و یا اینکه ایده خود را برای یک نیاز ثبت کنند که این فرایند منجر به انعقاد قرارداد و حل نیاز مربوط خواهد شد. از اهداف اصلی اجرای این طرح علاوه بر کاربردی کردن تحقیقات مراکز علمی برانگیختن احساس مشارکت تمام آحاد کشور و ایجاد طوفان فکری ملی در ساختن ایرانی آباد و توسعه یافته است.

خیرالدین افزود: یکی از موارد مهمی که در این سامانه در حال پیگیری است مورد n-index است که مجموعه ISC وظیفه انجام آن را برعهده دارد. همچنین، زیرساخت نرم افزاری و نحوه عملکرد فرایند سامانه نان نیز مجموعه ISC به سرانجام خواهد رساند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار