رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد، تل‌آویو از جِنین تا اصفهان با تهدید مواجه است.

رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد اراضی اشغالی با تهدیداتی، از جنین در کرانه باختری تا اصفهان در ایران مواجه است.

به گزارش پایگاه خبری اسپوتنیک، ژنرال آویو کوخاوی رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل دیروز چهارشنبه گفت این رژیم از شهر جنین در کرانه باختری تا اصفهان ایران با تهدیدات مواجه است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی عصر چهارشنبه به نقل از کوخاوی اعلام کرد که ارتش اسرائیل با سری جبهه‌ها و تهدیدات بزرگی از چاقو گرفته تا انرژی هسته‌ای و از جنین تا اصفهان روبرو است.

آویو کوخاوی خواستار آن شد که منطقه خاورمیانه اولویت اصلی همه کشور‌های جهان باشد؛ کشور‌هایی که خواستار جهانی با ثبات هستند و می‌خواهند دشمنان تندرو، ضعیف باقی بمانند.

اظهارات رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در جریان نشست وی با ژنرال «مایکل کورلا» فرمانده فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) بیان شد که تاکید داشت آنچه را که «چالش‌های امنیتی پیش روی اسرائیل» خوانده می‌شود را با وی بررسی کرده است.

در همین راستا یک شبکه عبری زبان روز سه شنبه تاکید کرد نیروی هوایی آمریکا در رزمایش «ارابه‌های آتش» اسرائیل که حمله به ایران را شبیه سازی می‌کند، مشارکت خواهد کرد.

شبکه ۱۳ عبری گزارشی تصویری را منتشر و در آن تاکید کرد نیروی هوایی آمریکا در رزمایش‌های نظامی اسرائیل -که نیروی هوایی آن را در اواخر ماه جاری برگزار خواهد کرد- شرکت می‌کند. این رزمایش شامل آموزش‌های نظامی است که حمله گسترده به ایران را شبیه سازی می‌کند.

پیشتر جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا در سخنانی مدعی شده بود من با بنی گانتس راه‌های مقابله با تهدیدات ایران و تلاش‌ها برای حمایت از اوکراین را بررسی کردم. همچنین تلاش‌ها برای کاهش تنش بین صهیونیست‌ها و فلسطینی‌ها از دیگر مواردی بود که درباره آن گفتگو کردیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
در مورد پروژه هزاران ضربه چاقو علیه ایران خیالپردازی میکردند ولی حالا خود صهیونیستها دچار بحران هزاران چاقو و قمه و تبر شدند
Germany
7891
۰۵:۳۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
بشمار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
نابودی
آخرین اخبار