تیمور پورحیدری در جلسه تنظیم بازار استان گفت: هیچ گونه کمبود در کالا‌های اساسی در سطح استان نداریم و همه ذخیره سازی‌های لازم انجام شده است.

تیمور پورحیدری گفت: آن چیزی که برای ما در اولویت است تامین کلیه کالا‌های اساسی مردم می‌باشد که به فضل الهی در شبکه توزیع وجود دارد و هیچگونه کمبود در کالا‌های اساسی در سطح استان نداریم و همه ذخیره سازی‌های لازم انجام شده است.

به گفته دبیر کارگروه تنظیم بازار استان، ما به کمک اتاق‌های اصناف، تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی و بسیج اصناف مانور نظارت و بازرسی را به صورت کاملاً تشدید شده، هفته گذشته در سطح استان آغاز کردیم و این طرح تا اطلاع ثانوی نیز ادامه دارد و در مرکز استان هم این طرح با قوت تمام در حال انجام است.

با تجهیز سامانه ۱۲۴ نظارت‌ها را با محوریت شکایت محور تشدید کردیم و اگر شهروندان محترم شکایتی را از عرضه کنندگان داشته باشند میتوانند با تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند و یا از طریق سامانه ۱۲۴ اعلام و یا با تلفن ۱۳۵ تعزیرات حکومتی تماس گرفته و اطلاع دهند تا بازرسین این اداره کل کاملاً بر خط در قالب گشت‌هایی را که بدین منظور آماده نموده ایم، در کمترین زمان ممکن در محل حضور یافته و به گزارش و شکایت مردمی رسیدگی کنند.

هیچ گونه افزایش قیمت را مجاز نمی‌دانیم و به جز کالا‌هایی که در ارتباط با ارز ترجیحی آزاد سازی شده اند، مابقی بدون مصوبه تنظیم بازار استان و یا کشور مجاز به افزایش قیمت نمی‌باشند و در صورت مشاهده در اسرع وقت برخورد‌های قانونی لازم بعمل خواهد آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.