کیامرث حاجی زاده گفت: شهرداران لکهگیری های خیابانها را انجام و برای اعتبارات ارزش افزوده پروژه تعریف کنند.
او با بیان اینکه همه خدماتی که در این استان انجام شده به برکت انقلاب اسلامی بوده اما عمق محرومیتها زیاد است، گفت: کارهای زیرساختی را در استان شروع کردیم اما همه مشکلات ظرف یکی دو سال حل شدنی نیست.
به گفته حاجی زاده، پل چهارم بشار ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به گفته شهردار کار در مراحل پایانی است و درست است چنین پروژههایی در استان برای آزادسازی ترافیک و ایجاد اشتغال احداث کردیم اما وقتی شهر پر از چاله چوله باشد، درختان هرس نشده و جداول شکسته باشند، تمام پیگیریها مسئولان ارشد استان برای تزریق بودجه عمرانی در افکار عمومی جلوه نمیکند.
او می گوید: تقاطع مهریان با حضور وزیر سابق راه و شهرسازی کلنگزنی شد اما پروژه پس از مدتی تعطیل شد که اعتبار گذاشتیم و در حال حاضر این پروژه مهم فعال است و برای پل بنسنجان نیز ۲۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شد.
معاون عمرانی استانداری، ورودی شهرها همواره با معارضاتی همراه بود که رفع شد و در حال حاضر ورودی یاسوج از سمت شیراز تکمیل و فرودگاه یاسوج در حال کار است.
او گفت: انتظار نداریم شهرداران از محل ارزش افزوده پل و بلوار احداث کنند بلکه از همین محل فضای سبز ایجاد شود و اولویت حوزه عمرانی ساماندهی ورودی و خروجی شهرها است.