مدیر مجری طرح هوشمندسازی کارتخوان های نانوایی ها گفت:در حال حاضر امکان خرید نان با تمامی کارت های بانکی امکانپذیر است و این مهم تنها به استفاده از کارت بانکی سرپرست خانوار محدود نیست.

 

نجم آبادی گفت:  مطابق ابلاغ معاون اول رئیس جمهور شرکت سایان کارت مجری طرح هوشمندسازی کارتخوان در نانوایی ها شده و بانک عامل  است.

او می گوید: این کارتخوان ها در نانوایی هایی که طرح هوشمندسازی یارانه نان در آن ها در حال اجراست نصب شده اند.

به گفته مدیر مجری طرح هوشمندسازی کارتخوان های نانوایی ها بااجرای طرح هوشمندسازی یارانه نان های سنتی که هم اکنون به صورت آزمایشی در استان زنجان در حال اجراست، میزان فروش خباز مشخص شده و به ازای تعداد نان های فروخته شده یارانه به نانوایی ها تعلق می گیرد.

نجم آبادی گفت: در حال حاضر امکان خرید نان با تمامی کارت های بانکی امکانپذیر است و این مهم تنها به استفاده از کارت بانکی سرپرست خانوار محدود نیست.

او می گوید: باتوجه به اینکه طرح هوشمندسازی یارانه نان به صورت پایلوت در زنجان اجرا می شود احتمال بروز مشکلاتی از قبیل خطا در دستگاه های هوشمند تعبیه شده در نانوایی ها دور از انتظار نیست و همکاران ما در بخش های مختلف سعی در رفع اشکالات و کاستی های احتمالی این طرح دارند.

مدیر مجری طرح هوشمندسازی کارتخوان های نانوایی ها گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر خرید نان تنها بااستفاده از کارت بانکی امکانپذیر است و در هیچ یک از نانوایی های شهر زنجان خرید نان با پرداخت نقدی میسر نیست، مردم بایستی هنگام مراجعه به نانوایی ها برای خرید نان حتما کارت بانکی به همراه داشته باشند.

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.